Przyciągnięcie uwagi klientów zawsze jest wielkim wyzwaniem, szczególnie dla małych i średnich przedsiębiorstw turystycznych, które mają ograniczone budżety na marketing i reklamę.
Istnieją dwa sposoby na zwiększenie ruchu na stronach internetowych. Pierwszym, najbardziej znanym i oczywistym jest reklama w postaci kontekstowej lub bannerowej. Coraz inteligentniejsze rozwiązania SEO pozwalają jednak mniejszym touroperatorom przyciągać ruch z Google, Yahoo oraz innych, mniej znanych wyszukiwarek. Warto jednak pamiętać, że działania SEO wymagają bardzo specjalistycznej wiedzy i staranności, by móc walczyć o pierwsze pozycje.
Marketerzy z Tourism Review są świadomo specyfiki branży turystycznej i zaimplementowali szereg doskonałych rozwiązań dla podmiotów z branży turystycznej.
Zintegrowana Komunikacja Marketingowa (ZKM) to rozwiązania, które zostały zaprojektowane specjalnie z myślą o branży turystycznej. To unikalne narzędzie jest jeszcze w fazie testów, jednak możliwość zintegrowania działań SEO, SEM, SMM to wystarczający powód, by się nim zainteresować.
Słowo “ZINTEGROWANY” to klucz do zrozumienia tego narzędzia, gdyż w ramach jednego rozwiązania klient otrzymuje wiele funkcjonalności. Istnieje więc możliwość wykorzystania tam tradycyjnej reklamy, komunikatów prasowych, kryptoreklamy, artykułów sponsorowanych, marketingu społecznościowego, marketingu video w turystyce, itp.
Niezwykle unikalną i przydatną cechą powyższych pakietów jest wielojęzyczne podejście marketingowe do turystyki. Obsługa w pięciu językach oznacza, że dla każdego z rynków jakim są Niemcy, Rosja i kraje Europy Środkowo-Wschodniej, penetracja rynków docelowych odbywa się z uwzględnieniem regionu i jego specyfiki. Docieranie do potencjalnych klientów w ich własnym języku to bezkonkurencyjna oferta jaką zespół Tourism Review prezentuje podmiotom z branży turystycznej.
Istnieją dwie możliwości wykorzystania tego narzędzia:
IMS Unlimited – służące do zintensyfikowania działań online i budowania wizerunku firmy w skali globalnej.
IMS Smart – służące do komunikacji internetowej w branży turystycznej i pomyślnego rozwoju działań SEO nawet przy ograniczonym budżecie.
Działania wchodzące w skład Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej pomagają klientom zrealizować cztery podstawowe cele:
- poprawa wizerunku podmiotu promującego się
- większa widoczność (poprawa SEO) strony partnera w sieci
- budowanie i zwiększanie świadomości marki wśród potencjalnych kontrahentów na całym świecie
- przyciąganie dodatkowego ruchu na stronę internetową partnera.
W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji prosimy o kontakt: seo@tourism-review.com.