TRDN – Francuska edycja strony została uruchomiona w celu rozwinięcia globalnego rynku TRDN oraz umożliwienia marketerom docierania do nowych rynków docelowych.
Wielka Brytania – styczeń 12-2013 – Tourism Review – Francuska edycja strony została uruchomiona w celu zaspokojenia potrzeb branżowych interesariuszy poszukujących nowych narzędzi marketingowych. W samej Francji znajduje się bowiem ponad 50 mln internautów, co stanowi około 77% ludności kraju. Na korzyść nowo uruchomionej wersji strony Tourism Review przemawia również fakt, że język francuski jest językiem urzędowym w 29 krajach, w tym między innymi w Belgii, Kanadzie, Szwajcarii i kilku krajach afrykańskich.
Uruchomienie francuskiej wersji językowej jest częścią szerszej strategii ekspansji TRDN na rynku globalnym i ma na celu promowanie potencjału oferowanych przez nas narzędzi marketingowych na rynkach francuskojęzycznych. Zespół Tourism Review będąc przekonanym o jakości i ogromnym potencjale swoich instrumentów marketingowych, pragnie więc popularyzować je na nowych rynkach.
Nowo uruchomiona francuska edycja jest jedną z ośmiu wersji językowych Tourism Review, która umożliwia naszym partnerom tworzenie własnych kampanii e-marketingowych skierowanych na różne rynki w lokalnych językach. Wśród narzędzi marketingowych znajdują się między innymi: komunikaty prasowe, reklamy i filmy wideo. Innym celem jest także zwiększenie widoczności oferty poprzez obecność w mediach społecznościowych.
Poza wersją francuską, Tourism Review dostępne jest jeszcze w siedmiu innych edycjach językowych, w tym: w angielskiej, niemieckiej, rosyjskiej, arabskiej, polskiej, czeskiej i słowackiej. Podmioty z branży turystycznej mają więc teraz możliwość docierania ze swoimi działaniami marketingowymi do nowych grup docelowych mówiących w języku francuskim.
Więcej szczegółów na temat TRDN można znaleźć na francuskiej edycji naszej strony: tourism-review.fr
###
O TRDN:
Wielojęzyczne kanały informacyjne dla podmiotów z branży turystycznej: codzienne wiadomości, cotygodniowy newsletter, e-magazyn z branży turystycznej, informacje prasowe.
Tourism Review, liczący się głos turystyki, jest już dostępne w 8 językach i dociera do nowych grup docelowych w ich ojczystych językach. Takie podejście marketingowe jest wyjątkowe i daje szansę na penetrację lokalnych rynków z uwzględnieniem ich specyfiki poprzez odpowiednio dobrane narzędzia reklamowe.
Obęcnie dostępne są następujące edycje TRDN: flagowa – anglojęzyczna – tourism-review.com, niemiecka – tourism-review.de, rosyjska – tourism-review.ru, polska – tourism-review.pl, czeska i słowacka – tourism-review.cz. francuska – tourism-review.fr, arabska – tourism-review.net oraz hiszpańska – tourism-review.es.
Head Office Contacts:
Mr. Martin Heger
www: tourism-review.com
Email: post@tourism-review.com
Phone: +44 161 408 5003
Head Office Postal Address:
67 Wellington Road North
Stockport
Cheshire
SK4 2LP
UK