Po ogromnych inwestycjach w kampanie informujące o atrakcjach na jakie turyści mogą trafić w Singapurze, obecnie więcej środków ma zostać przeznaczonych na poprawę krajowej infrastruktury turystycznej.
W 2005 roku w singapurską branżę turystyczną zainwestowano blisko 2 miliardy dolarów. Pieniądze zostały głównie wykorzystane na poprawę infrastruktury, tworzenie nowych atrakcji oraz na cele wizerunkowe.
W ciągu najbliższych 5 lat w singapurską turystykę ma zostać wpompowanych kolejnych 905 milionów dolarów. Fundusze te traktowane są jako niezbędna dotacja, która ma pomóc utrzymać tak dynamiczny wzrost przyjazdów. 2011 rok był bowiem rekordowym dla singapurskiej turystyki (13,2 mln turystów). Miejscowe Ministerstwo Turystyki pragnie zatem uczynić wszystko, by rok 2012 był jeszcze lepszy.
Około jedna trzecia zainwestowanych pieniędzy ma zostać wykorzystana na promocję Singapuru jako państwa nowoczesnego, pełniącego obecnie funkcję światowego centrum biznesu. To wszystko ma na celu zwiększenie obłożenia miejscowych hoteli i liczby odbywających się tam konferencji.
Kolejna część pieniędzy zostanie przeznaczona na opracowanie nowych koncepcji kolejnych kampanii marketingowych oraz rozwój przedsiębiorstw związanych z turystyką. Chodzi generalnie o to, by zarobione z tytułu zwiększonej liczby przyjazdów pieniądze pracowały już same na siebie, a sam kraj dysponował coraz lepszą reputacją na arenie międzynarodowej.