Rosyjska edycja Tourism Review Digital Network (TRDN) na szybko rosnącym rosyjskim rynku turystycznym
Serwis Tourism Review Digital Network (TRDN), dostępny za pomocą Tourism-Review.com, jest już teraz dostępny dla wszystkich krajów rosyjskojęzycznych.
Rosyjska edycja Tourism Review jest realizacją strategii ekspansji firmy na ten szybko rosnący rynek usług turystycznych. Z blisko 280 milionami mieszkańców, język rosyjski stał się 5 najbardziej popularnym językiem na świecie, prezentując tym samym ogromny potencjał dla reklamy usług turystycznych. Nowe wydanie serwisu prezentuje wielki potencjał tego rynku, uważa się, że potencjał ten przewyższa nawet rynek turystyczny hiszpańskojęzyczny, jeżeli chodzi o potencjał, siłę i szanse na promocję.
Rosyjska edycja Tourism Review, jako jedna z 8 światowych edycji, rozszerza możliwości partnerom naszego serwisu do tworzenia internetowych kampanii reklamowych promujących usługi turystyczne w lokalnym języku. Reklama, promocja wideo, marketing prasowy zostay znacznie rozszerzone, jako że rosyjski jest urzędowym językiem w 10 krajach oraz jednym z szerzej używanych języków w 8 innych. Rosja od września 2011 roku, jest największym europejskim rynkiem internetowym, a co za tym idzie potencjalnie bardzo lukratywnym dla promocji turystyki.
Liczba użytkowników Internetu w Rosji znacząco rośnie, obecnie jest to około 68 milionów użytkowników, a szacuje się, że do końca 2013 roku będzie ich już około 90 milionów. Jeżeli dodamy do tego około 33 milionów użytkowników urządzeń mobilnych, to potencjał tego rynku wydaje się ogromny. Reklama oraz promocja może być w związku z tym kierowana do wielu rosyjskojęzycznych użytkowników zarówno komputerów osobistych jak i urządzeń mobilnych na wielką skalę.
Media społecznościowe, to kolejny element zapewniający odpowiednią promocję usług turystycznych na lokalnych rynkach. Rosyjskie Centrum Badania Opinii Publicznej stwierdziło, że aż 82% użytkowników Internetu w Rosji jest członkami różnych mediów sieciowych. Liczba ta wzrosła o 30% w ciągu ostatnich 2 lat, co również zadecydowało o uruchomieniu wersji rosyjskojęzycznej serwisu Tourism Review.
Dodatkowo, poza rosyjskojęzyczną wersją serwisu Tourism Review Digital Network (TRDN) mamy dostępne wersje: angielską, niemiecką, francuską, hiszpańską, arabską, polską, czeską i słowacką. Wszelkie informacje, komunikaty i zasoby są dostępne pod następującym adresem: http://www.tourism-review.ru
####
O TRDN:
Wielojęzyczne kanały informacyjne dla podmiotów z branży turystycznej: codzienne wiadomości, cotygodniowy newsletter, e-magazyn z branży turystycznej, informacje prasowe.
Tourism Review, liczący się głos turystyki, jest już dostępne w 8 językach i dociera do nowych grup docelowych w ich ojczystych językach. Takie podejście marketingowe jest wyjątkowe i daje szansę na penetrację lokalnych rynków z uwzględnieniem ich specyfiki poprzez odpowiednio dobrane narzędzia reklamowe.
Obęcnie dostępne są następujące edycje TRDN: flagowa – anglojęzyczna – tourism-review.com, niemiecka – tourism-review.de, rosyjska – tourism-review.ru, polska – tourism-review.pl, czeska i słowacka – tourism-review.cz. francuska – tourism-review.fr, arabska – tourism-review.net oraz hiszpańska – tourism-review.es.
Head Office Contacts:
Mr. Martin Heger
www: tourism-review.com
Email: post@tourism-review.com
Phone: +44 161 408 5003
Head Office Postal Address:
67 Wellington Road North
Stockport
Cheshire
SK4 2LP
UK