The Tourism Review Digital Network (TRDN) – ogłosił powstanie arabskojęzycznej wersji serwisu, wychodząc naprzeciw potrzebom społeczności na Bliskim Wschodzie.
Arabska wersja językowa serwisu została uruchomiona, jako część większej strategii TRDN.
To nowe przedsięwzięcie przeznaczone jest do większej penetracji branży turystycznej na rynkach arabskojęzycznych oraz zwiększa możliwości reklamy usług turystycznych w rejonie Bliskiego Wschodu.
Wraz z uruchomieniem arabskiej wersji językowej, pokazano znaczącą wielkość tego rynku oraz wzrastający potencjał i możliwości krajów Zatoki Perskiej. Jest to jedna z ośmiu światowych wersji językowych serwisu, która pozwala na planowanie kampanii reklamowych przez Internet w branży turystycznej używając do tego celu lokalnego języka.
Tak jak to się dzieje we wszystkich pozostałych wersjach językowych serwisu, arabskojęzyczna wersja skupia się na zwiększaniu możliwości reklamowych i promocji wideo w światowych zasobach internetowych. Nie zapomniano również o możliwościach promocji za pomocą mediów społecznościowych na lokalnych rynkach. Wraz z wprowadzeniem nowej wersji językowej, marketerzy uzyskali dostęp do rynku około 360 mln obywateli mówiących po arabsku – stanowi to około 5% światowej populacji.
Arabska wersja serwisu dociera również do 100 mln tamtejszych użytkowników Internetu, maksymalizując tym samym potencjał wzrostu. Na przykład w samym Egipcie na 85 mln mieszkańców, mamy 25 mln użytkowników Internetu, co wraz z niemalże 20 mln użytkownikami Internetu w Arabii Saudyjskiej i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, daje nam całkiem pokaźną liczbę potencjalnych klientów. Dlatego też spodziewamy się, że arabskojęzyczna wersja serwisu, spowoduje wzrost zainteresowania klientów z tamtego regionu.
Kiedy dochodzi już do sfinalizowania celu podróży, okazuje się, że również w rejonie Zatoki Perskiej główną rolę odgrywa tu Internet. Badania przeprowadzone przez „Arab Advisors Group” pokazały, że w 2011 roku największą popularnością wśród serwisów internetowych w Arabii Saudyjskiej cieszyły się te związane z rezerwacją biletów lotniczych i pokojów hotelowych. Okazało się również, że około 84% handlu internetowego w tym kraju, to opłaty za bilety lotnicze, a 49% to opłaty za rezerwacje hoteli. Arabskojęzyczna wersja serwisu „Tourism Review Digital Network” chce przechwycić tą część użytkowników sieci, którzy planują swoje podróże w swoim lokalnym arabskim języku.
„Tourism Review Digital Network” jest dostępny aktualnie w następujących językach: arabskim, angielskim, niemieckim, francuskim, rosyjskim, hiszpańskim, polskim, słowackim i czeskim. Aby uzyskać więcej informacji z branży turystycznej w języku arabskim odwiedź arabską edycję na: http://www.tourism-review.net
###
O TRDN:
Wielojęzyczne kanały informacyjne dla podmiotów z branży turystycznej: codzienne wiadomości, cotygodniowy newsletter, e-magazyn z branży turystycznej, informacje prasowe.
Tourism Review, liczący się głos turystyki, jest już dostępne w 8 językach i dociera do nowych grup docelowych w ich ojczystych językach. Takie podejście marketingowe jest wyjątkowe i daje szansę na penetrację lokalnych rynków z uwzględnieniem ich specyfiki poprzez odpowiednio dobrane narzędzia reklamowe.
Obęcnie dostępne są następujące edycje TRDN: flagowa – anglojęzyczna – tourism-review.com, niemiecka – tourism-review.de, rosyjska – tourism-review.ru, polska – tourism-review.pl, czeska i słowacka – tourism-review.cz. francuska – tourism-review.fr, arabska – tourism-review.net oraz hiszpańska – tourism-review.es.
Head Office Contacts:
Mr. Martin Heger
www: tourism-review.com
Email: post@tourism-review.com
Phone: +44 161 408 5003
Head Office Postal Address:
67 Wellington Road North
Stockport
Cheshire
SK4 2LP
UK