Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania, które otrzymuje zespół marketingu i publikacji Tourism Review.
Co to jest Tourism Review?
Tourism Review (TR) jest nowoczesnym narzędziem online przygotowanym dla profesjonalistów z branży turystycznej na całym świecie. Witryna (strona) dostarcza odwiedzającym codzienne informacje turystyczne, tygodniowe informacje turystyczne, rankingi TOP 10, komunikaty prasowe, oraz turystyczny magazyn online (E-zine). TR oferuje również osobny kanał video, skoncentrowany na wydarzeniach (eventach) i interesujących zagadnieniach związanych z turystyką. Aktualizowane na bieżąco katalogi imprez, targów turysycznych, jak również biur podróży i organizacji turystycznych, stanowią ważne źródło informacji dla wszystkich specjalistów w branży turystycznej na całym świecie.
Gdzie działa Tourism Review?
Dzięki Tourism Review Digital Network (TRDN) możemy dotrzeć do wszystkich ważnych rynków turystycznych w Europie, obu Amerykach, na Bliskim Wschodzie i w Azji. Z przyjemnością pomożemy naszym klientom dotrzeć do odbiorców z wyżej wymienionych części świata. Więcej informacji o naszych narzędziach i kanałach za pomocą których możecie dotrzeć do odbiorców, znajdziecie TUTAJ.
TR niedawno zmienił projekt swojej strony internetowej i własne logo. Czy istnieją inne istotne zmiany w usługach TR?
Zmiany projektu strony internetowej i logo odzwierciedla naszą nową strategię, mającą na celu rozwój naszych usług. Oprócz naszego globalnego, anglojęzycznego wydania, uruchomiliśmy lokalne wersje dziennika online, w szczególności w języku niemieckim, rosyjskim, polskim i czeskim - w przygotowaniu są także inne wersje językowe.
Co to jest Tourism Review Digital Network?
Tourism Review Digital Network lub w skrócie TRDN jest w zasadzie zbiorem ofert, wielojęzycznego marketingu i komunikacji w branży turystycznej. Jego celem jest pomoc dla sektora turystycznego, w celu (lepszego pozycjonowania online) zwiększenia widoczności online, nie tylko na internetowych stronach anglojęzycznych, ale także na regionalnych rynkach turystycznych. Poprzez TRDN można np. rozpowszechniać artykuły i inne treści na licznych rynkach lokalnych, a tym samym dotrzeć do potencjalnych nie-anglojęzycznych klientów.
Aby dowiedzieć się więcej kliknij TUTAJ.
Jakie są opcje reklamowe na stronie TR?
TR oferuje wiele możliwości reklamowych (bezpłatnych i płatnych), dla promowania twojej firmy lub usługi turystycznej. Możesz reklamować sie poprzez nasze linki, Kalendarz wydarzeń (Eventów), Wyszukiwarkę imprez, bannery, video, grafikę w comiesięcznym e-magazynie, lub sponsorowane i krótkie komunikaty w naszym cotygodniowym biuletynie (newsletter). Inną formą reklamy jest umieszczanie komunikatów prasowych w naszym kanale PR. Specjalne stawki są oferowane w przypadku długoterminowej współpracy. Aby dowiedzieć się więcej kliknij TUTAJ.
Czy publikujecie komunikaty prasowe?
Tak, mamy specjalny kanał dla prasy. Wiadomości mogą być publikowane za darmo w wersji podstawowej lub w wersji rozszerzonej (w tym zdjęcia i linki) na korzystnych warunkach. Informacje prasowe są publikowane w globalnym wydaniu anglojęzycznym, ale także w kilku innych językach - np. w niemieckim i rosyjskim - w naszych regionalnych wydaniach internetowych. Aby dowiedzieć się więcej kliknij TUTAJ.
Czy oferujecie dodatkowe usługi?
Wśród różnych narzędzi, oferujemy również marketing artykułów online. Dość popularny i wysoko wydajny jest także tzw. marketing wirusowy w formie blogów i marktetingu społecznego, jak i również w postaci dystrybucji zawartości poprzez kanał video (przejdź do strony video TR). Zakładki społecznościowe są także jednym z ulubionych narzędzi, używanych przez doświadczone firmy dla zwiększenia efektywności ruchu generowanego na stronie internetowej. Wszystkie te usługi sa oferowane zarówno na rynku anglojęzycznym, jak i poprzez nasze regionalne wydania TR. Aby dowiedzieć się więcej kliknij TUTAJ.
Jestśmy małą firmą, ze skromnym budżetem, ale chcielibyśmy promować nasze usługi na rynku międzynarodowym. Co proponujecie?
TR zajmuje się nie tylko usługami dla dużych firm, ale także obsługuje również tzw. „small business”. Dlatego też oferujemy szereg opcji reklamowych, które zadowolą potrzeby każdego reklamodawcy. Jeśli chcesz zdobyć określony rynek, możemy zaoferować odpowiednią promocję np. na rosyjskim, niemieckim, czy też hiszpańskim rynku turystycznym. Dla firm turystycznych, które muszą bardzo oszczędnie gospodarować swoim budżetem, oferujemy wielojęzyczny SEO - Search Engine Optimization, który jest dostępny nawet przy niewielkich środkach finansowych. TR oferuje tworzenie i promocję stron docelowych (landing page)
która umożliwiają nawet małym firmom, mozliwość bycia dobrze widocznym na swoim docelowym rynku turystycznym. Aby dowiedzieć się więcej kliknij TUTAJ.
Jak można kontaktować się z wami?
Prosimy przejść do naszej zakładki Kontakt. Chętnie odpowiemy na Państwa pytania i dostarczymy informacje od naszych ekspertów z branży turystycznej.