Komunikat o nieopłaconej kampanii reklamowej zamówionej przez Ministerstwo Turystyki Omanu. Spodziewany jest pozew zbiorowy...
W ciągu ostatnich kilku lat Ministerstwo Turystyki sułtanatu Omanu zorganizowało wiele eventów poświęconych tematyce turystycznej. Bez wątpliwości, jednym z priorytetów władz Omanu stało się przyciągnięcie większej uwagi branży turystycznej do tego kraju.
Zgodnie z tą strategią, w 2011 roku Ministerstwo Turystyki Omanu zorganizowało 3 Globalną Konferencję turystyczną w stolicy kraju Maskat, pomiędzy 30 październikiem a 1 listopada.
Aby osiągnąć zamierzone efekty, niezbędna okazała się skuteczna kampania promocyjna. Peter Keage, konsultant w Ministerstwie Turystyki i współorganizator konferencji skupił się tym razem na mediach online w branży turystycznej zajmujących się globalną dystrybucją swoich usług oraz posiadających określoną reputację. Tourism-Review.com, Tourism Review Digital Network, oraz TravelDailyMedia.com miały swój znaczący udział w tej akcji promocyjnej.
Trzy tygodnie później, nadal nie wiadomym jest czy konferencja była czy też nie była zorganizowana. Oficjalna strona internetowa nie podała jak dotąd żadnej informacji na temat konferencji. Jedno jest natomiast pewne– Ministerstwo Turystyki Omanu nie wywiązało się z umowy i nie zapłaciło w całości za przeprowadzoną kampanię promocyjną.
Martin Heger, menadżer finansowy Tourism Review Digital Network podkreślił: “Zwykle pobieramy opłatę od naszych klientów za zlecone nam działania marketingowe przed ich rozpoczęciem. Jednak w tym przypadku wyjątkowo zgodziliśmy się, że płatność będzie wykonana po zakończeniu konferencji, czyli na początku listopada, co obiecał osobiście pan Keage.
“Przykre jest to, że nawet po kilku monitach wysłanych w ciągu ostatniego miesiąca do Petera Keage (zamawiającego kampanię reklamową), jak i do innych urzędników Ministerstwa Turystyki – nikt jak do tej pory nie zareagował’, zauważa pan Heger.
Ze względu na stosunkowo niewielkie kwoty w skali globalnej, zespół operacyjny Tourism Review ma ograniczoną możliwość windykacji. Niemniej apelujemy do wszystkich usługodawców, pracujących dla Ministerstwa Turystyki Omanu, którzy posiadają niezapłacone faktury za swoją pracę w zakresie promocji lub innych usług o kontakt z Martinem Hegerem na adres mailowy: office@tourism-review.com , w celu zjednoczenia wysiłków i przystąpienia do pozwu zbiorowego.