Korea wystartowała z nową kampanią marketingową. Koreańska Organizacja Turystyczna zachęca wszystkich do „wyłapywania” zabawnych pomyłek językowych po angielsku i fotografowania ich.
Koreańska Organizacja Turystyczna wybrała dość kontrowersyjny sposób na promocję kraju, który w wielkim skrócie polega na wyłapywaniu błędnych zwrotów w języku angielskim, których użyto w Korei. Błędnie napisane słowa, głównie na koszulkach i różnego rodzaju pamiątkach są od dłuższego czasu obiektem żartów, KOT zdecydowała się więc zorganizować kampanię zachęcającą turystów do wyłapywania takich śmiesznych pomyłek i dzielenia się nimi z innymi.
Warto jednak zaznaczyć, że strona internetowa, na której można zamieszczać zdjęcia ilustrujące najbardziej zabawne pomyłki, wymaga wcześniejszej rejestracji, więc nie każdy może tam publikować. Wyniki konkursu ogłoszone zostaną 14 grudnia. Wtedy też wybrane zostanie zwycięskie zdjęcie, a jego autor otrzyma bon na pamiątkę o wartości 45 dolarów.
Najważniejsze zasady konkursu dotyczą tego, że zdjęcia nie mogą przedstawiać nazw ulic, zawartości menu i treści przewodników.
Tak, czy inaczej konkurs wydaje się być świetną zabawą i miejmy nadzieję, że już wkrótce poznamy najbardziej zabawne koreańskie pomyłki.