Londyn przygotowuje się do wielkiego wydarzenia. Mowa oczywiście o przyszłorocznych Igrzyskach Olimpijskich, na które z niecierpliwością oczekują fani sportu z całego świata. W związku z tym właśnie rozpoczęła się kampania promocyjna „Jesteś zaproszony”.
Organizacja Igrzysk Olimpijskich wiąże się z ogromnymi profitami miejscowej branży turystycznej, więc wielu krajom zależało na otrzymaniu statusu gospodarza. Wielka Brytania bardzo liczy na to, że IO 2012 zakończą się sukcesem i choć liczne prace mające do tego doprowadzić, prowadzone są już od kilku lat, to dopiero teraz ruszyła pierwsza wielka kampania promująca to wydarzenie.
Rozpoczęta kampania promocyjna ma na celu zwiększenie liczby odwiedzających o 4 mln rocznie. Reklama stworzona przez VisitBritain – organ odpowiadający za promocję miejscowej turystyki, promuje kraj poprzez znanych celebrytów. Dame Judi Dench wspomina blask Shekspira, aktorzy – Rupert Everett i Dev Patel podkreślają różnorodność Londynu, znany model Twiggy mówi o miejscowej modzie, a słynny szef kuchni – Jamie Oliver promuje lokalną gastronomię.
W związku z Igrzyskami Olimpijskimi w Londynie, podczas forum World Travel Market 2011, które odbędzie się w listopadzie bieżącego roku, jego uczestnicy skupią się przede wszystkim na turystyce sportowej. Omówione zostaną więc potencjalne korzyści i zagrożenia związane z nadchodzącym wydarzeniem.
Z pewnością Anglia nie będzie jedynym krajem skupiającym się na tym temacie. Ważnym partnerem w dyskusjach będzie bowiem także Brazylia, która w 2014 roku zorganizuje Piłkarskie Mistrzostwa Świata oraz Igrzyska Olimpijskie w 2016.