Program
Sektor turystyczny został znacząco przebudowany dzięki social media, rynkowi mobile i strategii e-commerce w ciągu ostatniej dekady.
Sukces w tym cyfrowym eko-systemie wymaga by marketer rozumiał tą nową dynamikę i idącą za tym technologię, która zmienia biznes poprzez zmianę w sposobie, w jaki ludzie komunikują się, tworzą, współpracują, dzielą się informacją, kupują i dokonują innych transakcji.
Biznes Turystyki Cyfrowej zapozna studentów z krajobrazem podróży cyfrowych w 2014 poprzez wystawienie na dynamiczne studiowanie przypadków i poprzez przywództwo jak również praktyczne doświadczenie w strategiach biznesu cyfrowego, technik, narzędzi, platform, KPI, które pchają do przodu rewolucję podróży cyfrowej, pomagając business managerom identyfikować i rozwijać obecne i przyszłe możliwości przyciągania, angażowania i uczenia się od klientów. Ten program będzie realizowany przez 4 dni przez ekspertów profesorów i gościnnych wykładowców z branży, będzie zawierał praktyczne warsztaty, innowacyjną treść i wydarzenia integracyjne z przedstawicielami przemysłu turystycznego z Hiszpanii.
Cele Programu
- Zrozumienie ,,turysty cyfrowego” i tego, jak efektywnie działać na rynku, kiedy wdraża się nowe strategie marketingowe.
- Zrozumienie głównych technik cyfrowych (płatne media, mobile, social media, treść, słuchanie…) i ,,najlepszych praktyk” w przemyśle turystycznym
- Zrozumienie podstaw strategii planu cyfrowego i identyfikacja możliwości w firmie z branży turystycznej.
- Zdefiniowanie karty wyników biznesu turystyki cyfrowej, realistycznych celów i oczekiwanych rezultatów; jak również priorytetyzowanie KPI dla strategii.
Kurs przeznaczony jest dla:
- Specjalistów do spraw rozwoju biznesu i specjalistów ds. marketing z sektora turystyki, by poszerzyli swój horyzont, nabyli globalnej perspektywy i/lub odkryli nowe obszary czy technologie w branży.
- Dla przedstawicieli sfery publicznej z obszaru turystyki, by spojrzeli na klimat turystyczny w najbardziej zaawansowanych krajach i zidentyfikowali najbardziej efektywne strategie.
- Przedsiębiorców w przemyśle turystycznym.
Kiedy: Program odbędzie się w kwietniu, 14 – 17 kwietnia, 2015
Gdzie: W naszym kampusie w Madrycie, Hiszpania.
Cena: 4.800€
Opinie:
Natalia Bayona - Manager Leisure Tourism w ProColombia
Program Biznesu Turystyki Cyfrowej w IE pozwolił mi rozwinąć strategię promocji dla Colombia, jako destynacji turystycznej, poprzez studiowanie najlepszych praktyk w sektorze, użycie big data, zachowań klientów poprzez telefony komórkowe i tak dalej… Niewątpliwie praca na warsztacie razem z możliwością zmierzenia zwrotu z inwestycji na rynku cyfrowym wyposażyła mnie w bardziej wartościowe narzędzia dla lepszego zdefiniowania strategii cyfrowej dla operatorów turystycznych i biur podróży, które współpracują z ProColombia codziennie. W czasie tygodnia spędzonego w Madrycie na IE zakochałam się w tym uniwersytecie, szczególnie w jego skupieniu na przedsiębiorczości, innowacyjności i kreatywności. To pomogło mi zdecydować o rozpoczęciu studiów MBA 5 miesięcy później.
Kevin Sigliano – Dyrektor Programowy projektu The Digital Tourism Business oraz Partner w Territorio Creativo
,Nowy klient – podróżnik staje się niezwykle cyfrowy na każdym z etapów (marzenie, planowanie, rezerwowanie, odczuwanie, dzielenie się, ocenianie) w kontekście ich doświadczeń turystycznych. Ponad 50% użytkowników Internetu inspiruje się oglądając obrazy czy komentarze online. Kampanie w płatnych mediach dla firm podróżniczych ma najlepszą stopę konwersji w social media. Dodatkowo ponad 70% cyfrowych podróżników oglądają wideo i opinie przed podjęciem ostatecznej decyzji. Te trendy, pośród innych, oznaczają, ze przedsiębiorstwo turystyczne ze strategiami cyfrowymi skupionymi na klientach mają unikalną okazję do zrozumienia, zbudowania, służenia i sprzedawania bardziej efektywnie nowemu klientowi.
Ci zainteresowaniu sektorem turystycznym będą pod wrażeniem nowego kursu Turystyki Cyfrowej na IE. Ekspertyza profesjonalistów turystycznych, ekspertów cyfrowych i wizji SEGITTUR jest kluczem w zbudowaniu tego kursu. Oferuje odpowiednie połączenie innowacji, praktycznych przykładów, analityki i metodologii. Ten kurs dąży do doświadczeń akademickich, gdzie nauka i integracja są na porządku dziennym. Hiszpania jest idealnym gospodarzem na tego typu program, będąc siedzibą UNWTO, FITUR oraz niektórych z największych graczy w sektorze turystycznym”.
W celu uzyskania większej ilości informacji skontaktuj się z:
Karolina Cintrón
International Programs Manager
IE Business School – Executive Education
karolina.cintron@ie.edu
Bezpośredni tel.: +34 91 568 96 69
Główny tel.: +34 91 568 96 00