Aby w pełni pobudzić proces odnowy hotelu, należy podjąć wiele działań marketingowych, które mogą być zastosowane w praktyce. Jeśli działania te zakończą się sukcesem, hotele będą mogły przyciągnąć gości, którzy zaczynają ponownie podróżować. Warto o tym pamiętać zwłaszcza teraz, gdy sezon turystyczny zbliża się wielkimi krokami.
Eksperci uważają, że nadszedł czas, aby przygotować się na powrót podróży. Z tego powodu poniżej przedstawiamy wskazówki, które pomogą obiektom noclegowym przyciągnąć potencjalnych gości. Aby to zrobić, należy wysłać odpowiedni komunikat we właściwym czasie.
Nie jest już nowością, że w branży panuje niestabilność. Odkąd na początku 2020 r. wybuchła pandemia, niepewność stała się jedynym pewnikiem. Jest to coś, czego cała branża zaczęła się spodziewać. Pojawiają się jednak oznaki ożywienia w turystyce.
W oparciu o preferencje konsumentów Tourism Review przedstawia pięć kluczy do skutecznej strategii, która bez wątpienia przyczynia się do zwiększenia liczby rezerwacji.