TRDN – wiodąca sieć dla wielojęzycznej komunikacji i marketingu w światowej branży turystycznej

Wielojęzyczne narzędzie marketingowe

TRDN jest największym w sieci źródłem publikacji aktualności branży turystycznej i bazą wielojęzycznych informacji. TRDN oferuje wydawniczy zasięg i nowoczesne rozwiązania reklamowe w wielu językach. Dla reklamujących się uczestników TRDN daje dostęp do wielu światowych rynków skupiających się na branży podróżniczo-turystycznej.

Do marketerów rynku podróżniczego dostarczamy zarówno wzrost świadomości marki, jak i znaczący wzrost międzynarodowej widoczności on-line. Nasza lokalizacja zbliża do wielojęzycznego marketingu w wyszukiwarkach, co znaczy, że każdy rynek jest oszacowany i traktowany inaczej. Żadna inna instytucja w światowej branży turystycznej nie jest zdolna dostarczać swoim partnerom tak wszechstronnych, międzynarodowych rozwiązań marketingowych za konkurencyjne opłaty.

Jesteśmy dumni z możliwości świadczenia usług naszym czytelnikom w ich ojczystych językach. Tourism Review Digital Network (TRDN) obejmuje następujące regiony:

Cały świat – główne publikacje:

Tourism-review.com – edycja globalna obejmuje zasięgiem wszystkich mówiących w języku angielskim.

Publikacje w regionie Europy i Ameryki:

Tourism-review.com – główne informacje z branży turystycznej o zasięgu globalnym w języku angielskim.

Tourism-review.de – informacje z branży turystycznej kierowane na rynki niemieckojęzyczne w Europie

Tourism-review.es - hiszpańska edycja informacji z branży turystycznej, kierowana na rynki hiszpańskojęzyczne w Europie i obu Amerykach

Tourism-review.fr – francuska edycja informacji z branży turystycznej, kierowana na rynki francuskojęzyczne w Europie i poza nią.

Publikacje na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej:

Tourism-review.net – specjalne wydanie informacji z branży turystycznej, kierowane na rynki arabskojęzyczne w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.

Europa Środkowo-Wschodnia:

Tourism-review.ru - rosyjskie wydanie informacji z branży turystycznej, kierowane na rynki rosyjskojęzyczne.

Tourism-review.pl – polskie wydanie informacji z branży turystycznej skierowane do odbiorców zainteresowanych turystyką w Polsce.

Tourism-review.cz – czeskie wydanie informacji z branży turystycznej, skierowane do odbiorców zainteresowanych turystyką w Czechach i na Słowacji.

Azjatyckie wydanie:

Tourism-review.asia – azjatyckie wydanie informacji z branży turystycznej, skierowane na rynki rozwijające się takie jak: Chiny, Indie, Indonezja, Filipiny, Wietnam jak również do rozwiniętych państw w regionie, takich jak Japonia i Korea Południowa.

Spójrz proszę na krótką prezentację we flashu, by móc odpowiedzieć na kluczowe pytanie – Dlaczego warto używać TRDN dla pomyślnego rozwoju twojego biznesu?

Poznaj wszystkie możliwości marketingu w turystyce dla efektywnej promocji strony internetowej w branży turystycznej (TR Media Kit).

Skontaktuj się z nami aby dowiedzieć się jak zespół Tourism Review może wspierać firmy lub organizacje turystyczne.