Wielojęzyczny kanał wiadomości z branży turystycznej Tourism Review. Codzienne i cotygodniowe informacje z branży turystycznej dystrybuowane są w formie newslettera do grupy ponad 130 000 specjalistów z branży turystycznej na całym świecie. To najbardziej innowacyjne rozwiązanie, pozwala na dotarcie do grup docelowych z użyciem zdywersyfikowanych językowo kanałów marketingowych.
Jesteśmy wyjątkowo dumni z możliwości udostępniania naszym czytelnikom serwisów w ich językach ojczystych. Tourism Review Digital Network (TRDN) obejmuje następujące regiony:
Cały świat – główne publikacje:
Tourism-review.com – edycja globalna obejmuje zasięgiem wszystkich mówiących w języku angielskim.
Publikacje w regionie Europy i Ameryki:
Tourism-review.com – główne informacje z branży turystycznej o zasięgu globalnym w języku angielskim.
Tourism-review.de – informacje z branży turystycznej kierowane na rynki niemieckojęzyczne w Europie
Tourism-review.es - hiszpańska edycja informacji z branży turystycznej, kierowana na rynki hiszpańskojęzyczne w Europie i obu Amerykach
Tourism-review.fr – francuska edycja informacji z branży turystycznej, kierowana na rynki francuskojęzyczne w Europie i poza nią.
Tourism-review.it - Włoska edycja dla włoskiego rynku turystycznym
Publikacje na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej:
Tourism-review.net – specjalne wydanie informacji z branży turystycznej, kierowane na rynki arabskojęzyczne w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.
Europa Środkowo-Wschodnia:
Tourism-review.ru - rosyjskie wydanie informacji z branży turystycznej, kierowane na rynki rosyjskojęzyczne.
Tourism-review.pl – polskie wydanie informacji z branży turystycznej skierowane do odbiorców zainteresowanych turystyką w Polsce.
Tourism-review.cz – czeskie wydanie informacji z branży turystycznej, skierowane do odbiorców zainteresowanych turystyką w Czechach i na Słowacji.
Azjatyckie wydanie:
Tourism-review.cn - Chińska edycja wiadomości turystyki dla największego rynku na świecie podróży
Tourism-review.asia – Portal dla azjatyckich rynkach azjatyckich podróży wjeżdżających
Spójrz proszę na krótką prezentację we flashu, by móc odpowiedzieć na kluczowe pytanie – Dlaczego warto używać TRDN dla pomyślnego rozwoju twojego biznesu?
Poznaj wszystkie możliwości marketingu w turystyce dla efektywnej promocji strony internetowej w branży turystycznej (TR Media Kit).
Skontaktuj się z nami aby dowiedzieć się jak zespół Tourism Review może wspierać firmy lub organizacje turystyczne.